niedziela, 24 marca 2013

Powiadomienie.

Kuźwa , kolejne powiadomienie , jak ja nie lubię ich dodawać :/
Więc zaczynajmy , ahhh jeśli chodzi o notki to założyłam sobie zeszyt w którym piszę jeśli nie mam dostępu do kompa a ogarnie mnie przypływ weny. Otóż  mam zapełnione już szesnaście kartek dotyczących nowych rozdziałów. Nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym je opublikować , ale mam postanowienie. Po przeczytaniu wszystkich notek na blogach , których dawno nie odwiedzałam , skomentowaniu ich , poprawieniu ocen , ogarnięciu mojego bloga i wyczesaniu zwierząt opublikuję trzy lub więcej notek w jeden dzień.
Postaram się z tym wyrobić do soboty lub piątku ( wątpię czy dam radę ;/ ).
Jeśli chodzi o nominację to bardzo dziękuję i odpowiem na nie w kolejnym powiadomieniu , które ukarze się niebawem (pewnie przed nowymi rozdziałami).
P.S.
Nie wiem jak dokładnie będą wyglądać te święta , czy będę mogła opublikować nowy rozdział po nich a może w trakcie.
Piszę o tym ponieważ zdałam sobie sprawę że dość często was zawodzę.

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Czekam na rozdziały ;)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy, oj czekamy! : DD

    A jeśli chodzi o ankietę - zaznaczyłam ShikaTema, ale fajnie by było jakbyś zrobiła NaruSaku >D

    sandskunoichi.blogspot.com [nowa notka w piątek? może sobotę. nie będę w sql wiec może]
    szkola-ukryta-w-tokio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wolnego czasu xd i czekam na next'a :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, no to jedyne co pozostaje mi Tobie życzyć, to duuuużo dobrej motywacji i sił, żebyś się wyrobiła :*
    Mój rozdział jest gotowy w 1/3, ale mam już w głowie resztę, więc pewnie będzie przed świętami :) Np. w środę po południu, albo w czwartek. Kwestia jest tylko tego typu, że jutro mam kartkówkę i sprawdzian, a pojutrze kolejny sprawdzian. A nie mogę tego zawalić -.-
    Tak więc, ja trzymam kciuki za Ciebie, Ty, proszę, trzymaj za mnie. :****

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z utęsknieniem:), zagłosowałam na NaruHina, mało blogów jest o nich takich naprawdę dobrych, ale mile widziany byłby blog o ShikaTema:).

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam, czekam i mam nadzieję, że się doczekam <3
    zostałaś nominowana do VBA :D więcej na druzynaminato.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile jeszcze, nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń