piątek, 8 marca 2013

Dzień kobiet !


8 marzec 

Dzień kobiet 

Z tej okazji przesyłam najlepsze życzenia do dziewczyn i kobiet :) Wydaje mi się że większą część na moim blogu stanowią czytelniczki i za to chcę im podziękować ;* 


Nie wiem za bardzo jak przedstawić tu moją wdzięczność  ,
więc postanowiłam powstawiać kilka zdjęć i wierszyków;) 

~~~~~~~
<><><><><>

Dla kobitek, które znam,

ładnych życzeń parę mam.
Zdrowia, szczęścia i miłości,
bukiet kwiatów i słodkości!
Niech się niesie w cały krajDziś dla Pań wszystkiego naj!



~~~~~~~

Z okazji Dnia Kobiet

Dużo szczęścia, pomyślności,
mało smutku moc radości,
byś chodziła uśmiechnięta
w dniu Twojego święta.


~~~~~~~

Dzień 8 marca dzisiaj mamy,

więc kobietom kwiaty damy,
szczerze z serca swojego,
dla stworzenia boskiego,
by przynajmniej raz w tym dniu,
były pełne uśmiechu.

Dużo szczęścia i radości,
przede wszystkim też miłości.
Byś kochana zawsze była,
w samotności już nie żyła.
Zdrowia także życzę wam
i serdecznie pozdrawiam.
Laski z Naruto






Jeszcze raz gorące życzenia dla was ;*
Jeśli chcecie się podzielić swoim relacjami z dzisiejszego dnia to zapraszam do prowadzenia rozmów ze mną i innymi w komentarzach:) 
 POZDRAWIAM 
♥ 




7 komentarzy:

  1. Ojeeeju, jak miło. Wzajemnie :33

    sandskunoichi.blogspot.com [niedawno ukazała się nowa notka a także nowe przedstawienie postaci. Zapraszam do odpowiedzi w ankiecie oraz zwrócenia uwagi na nowy szablon]
    szkola-ukryta-w-tokio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie dzięki!!! I nawzajem. Wierszyki i obrazki po prostu ŚWIETNE. I tak samo ja składam wszystkim przestawicielką płci pięknej najpiękniejsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki. I nawzajem. Zapraszam na moje opowiadania z życzeniami z okazji naszego święta!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje i wzajemnie :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego Kobitki ;] Dołączam się do wszystkich i życzeń i dokładam mały prezent dla wszystkich dziewczyn, moją nową notke : http://skacowanyshikamaru.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, najlepszym prezentem byłaby nowa notka ;P

    Karin35

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się szykuję ;)
      Dzisiaj wieczorem postaram się opublikować ;)

      Usuń