niedziela, 23 września 2012

100 LAT!

Ojojojojojojojo jaka ja jestem głupia!!PRZEZ MOJE ZANIEDBANIE Shika nie miał wczoraj urodzinowej notki ;( W takich okolicznościach zrobię ja dzisiaj ;) 
   ♥ 22 WRZEŚNIA ♥   ♥ URODZINY SHIKAMARU ♥
1. Nasz bohater!!

2. Umiejętniej Shikamaru i moja ulubiona piosenka = ♥

3.Leniwy nasz Shika ;*

4.Nasz biedny Shika ;(

5.Shika i Tema ♥

Dziewczynki ;) 


Jak dla mnie najlepszym prezentem dla Shikamaru od nas będzie notka napisana przez nas dla niego. Więc pozwólcie że ja zacznę a wy dokańczajcie w komentarzach :) 
ZACZYNAMY! 

Zapowiadał się ciepły dzień brunet szedł właśnie do babci Tsunade "CO ZA baba !Jak można dawać mi tyle zadań , w dodatku obiecała że w urodziny nie będę pracować... jeśli to takie pilne niech wezwie mojego ojca."Gdy dochodził właśnie do siedziby Kage zaczepiła go Ino .
-Hej Shikamaru co tam ?
-Yyy nic .
-Jak to, zawsze musi coś być!
-Wybacz ale nie wiem o co ci chodzi.
-Może wybierzemy się gdzieś razem?
-Teraz?
-Tak,tak.
-Sorki ale mam jakąś ważna sprawę u Tsunade-san.
-Aaale ona kazała mi przekazać ze nie jesteś już potrzebny.
-Wysłała mi wczoraj list że mam stawić się u niej o dwunastej albo po mnie.
-To naprawdę odwołane.
-Mimo to wole sprawdzić.
-Nie ufasz mi ?
-Ufam!"Broń Boże żeby było inaczej , już bym nie żył gdybym zaprzeczył!"
-No to idziemy.-ciągnęła go za sobą blondynka.
-Gdzie?
-A coś zjeść.
-Nie jestem głodny.
(groźne spojrzenie Ino XD)
-Znaczy ale jestem głodny.
Koleżanka zaciągnęła go Itachi rame gdzie siedzieli już od godziny wyczerpawszy wszystkie tematy do rozmowy.Po chwili do Yamanako przyszedł SMS .
-Dobra Shika to może pójdziemy potrenować?
-Ale czy ty aby nie jesteś medykiem?
-No tak , tak jakby muszę się jeszcze podszkolić w walce .
-I chcesz żebym ci pomógł ?
-Tak ,dokładnie.
-No to chodźmy.-wstał zmęczony tą ostatnia godziną i poszli w stronę sal treningowych.
-Ej Ino co się tak rozglądasz?
-Eeem znaczy tak jakoś .
Spoglądał na nią z dziwną miną przez jeszcze piętnaście minut po czym zaczęli walczyć , blondynka nie wykazywała zainteresowania walką .
-Co jest?
-Em co?
-Skup się !
-....
-To właśnie twój problem nie potrafisz być skupiona na jednej rzeczy .
-I kto to mówi ? Ty od dawna jesteś skupiony tylko na Temari a ja ci tego nie wypominam .
-Cicho , jeśli toś usłyszy jestem skończony.
-HEJ LUDZIE SHIKAMARU NARA KOCH...
Nara szybko złapał jaw swój cień i zatkał usta .
-HTYH HROBISZ?
-Zamknij się !
Dziewczyna wyglądała na zdenerwowaną i ugryzła kolegę w rękę.
-AAŁŁ1!CO TY  WYPRAWIASZ!!?-uniósł się z bulu.
-Skupiam na odgryzieniu się w zamian za uciszanie mnie.
-Hehe , śmieszna jesteś .
(kolejny SMS do Ino )
-No dobra , może chcesz poleniuchować ?
-No nareszcie coś sensownego .
-To gdzie masz swoje ulubione miejsce?
-Na tym drzewie oddalonym od parku. Pokaże ci .
-NN-NIE ! Z-Znaczy nie musimy iść akurat do parku mmmoże do..do..oo do ogrodu botanicznego?
-To aż w drugiej części wioski , nie chce mi się .
-A no tak , to jednak do parku.
-W takim razie ..
-Poczekaj na mnie jeszcze chwilkę , skoczę do łazienki. -popędziła w stronę budynku.
"Co z nią?Jakoś dziwnie się zachowuje. Ale tylko ona jest ze mną w moje urodziny , nawet jak była chora przychodziła złożyć mi życzenia .Dobrze jest mieć taką przyjaciółkę jak Ino ." -pod nosem pojawił mu się uśmiech.
********
(TYM CZASEM U INO)
Do: Chouji
Temat : Urodziny Shikamaru. 
Pośpieszcie się z tymi kwiatami , chcemy iść do parku potem nie wiem co zrobię O.o Brakuje mi pomysłów!!Niech ktoś mnie zmieni bo trzeba jeszcze udekorować salę !
INO;*
OD:Chouji
Temat : Urodziny Shikamaru. 
Spoko już się zbieramy , zaraz zmieni cię Temari , spotkajmy się za pół godziny w parku pod opuszczonym drzewem , to jego ulubione miejsce .
Chouji:D

... Resztę pozostawiam wam , piszcie ciąg dalszy dla Shiki w komentarzach ♥ 
100 LAT SHIKAMARU NARA ♥ 




                                                       


1 komentarz: