poniedziałek, 3 września 2012

Po horrorze .

Hej , jak tam po szkole? Jak nowa klasa , albo stara , nie wiem(?). Poszliście do podstawówki , gimnazjum czy gdzieś indziej , pamiętajcie żeby  poznać nowych wspaniałych ludzi:)
    Napiszcie w komentarzach odpowiedzi na pierwsze dwa pytania ♥
                                                                                                                 POZDRAWIAM♥

P.S. Dla mnie te wakacje były świetne , oby dla was też . Przetrwajmy jeszcze ten rok i czekajmy na następne ♥ Dziękuję że was poznałam i że czytacie mojego bloga;*****Nową notkę postaram się wyjątkowo dzisiaj wstawić moje mordki♥ 

10 komentarzy:

  1. Ech... Po szkole okej, nowa klasa, liceum... Tylko plan lekcji kiepski. 2 razy kończę o 16, raz o 16.50 i 2 o 14.20 o.O
    A zaczynam 2 razy 8.55, 2 razy 10.45 i raz 7.10
    Ale klasa odlotowa :D I wychowawczyni super <33
    A może napiszesz też coś o swoich wakacjach albo szkole? ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko , dobry pomysł na pewno go wykorzystam -*.*-

      Usuń
  2. Ja teraz do drugiej gim.^^ Klasa wciąż ta sama, nikogo nie ubyło, nikogo nie przybyło. Oprócz kilku dziewczyn mojej klasy nie lubię ;0 Ale da się znieść xD Plan jest lepszy niż w zeszłym roku. W pon. i wt. kończę o 16.15, w śr. o 15.20, czw. 14.25, a piątek....13.30!! (jest..:P) Boję się trochę projektów edukacyjnych, ale musi jakoś być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Umnie dupa jasna beznadzieja dosyć, że mamy jakąś zakichaną dyre która rozdzieliła mnie z koleżanką z którą znamy się od przedszkola i chodziłyśmy razem do klasy przez wszystkie poprzednie lata to załamać się można :( u mnie w większości mam na 8:00 a 2 razy na 8:50 a kończe 13:15 lub właśnie 14:15. Klasa też większość dziewczyn puste lale kurde nie no klasa wymarzona po prostu /sarkazm/ Jeszcze nie moge sie do niej przepisać nie no wy tu kurde macie super w przeciwieństwie do mnie. Gimnazjum po co je wymyśliłeś człowieku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja siedzie sama prawie na każdej lekcji bo dziewczyn jest nieparzysta liczba a przyjaciółka mnie wystawiła i siedzi z kimś innym :'(

      Usuń
  4. Pytasz mnie jak jest ? Odpowiem: chujowo, jak zwykle. Do szkoły wstaje o 6:00. dziennie minimum 11 lekcji i ląduje w domu o 18:00. Poza tym właśnie oblałem testy na prawko. A oprócz tego ? Zajebiście :D W końcu stare pyski i wspólne melanże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha w takim razie zajebistych melanży i przeżyj jakoś to wstawanie o 6:00 XD Nie przejmuj się prawkiem moja ciocia zdaje już po raz dziewiąty.

      Usuń
  5. Ehhh,nie jest źle chociaż bywało lepiej :C Teraz jestem w drugiej gimnazjum,więc klasa stara,ale jej nie lubię.W zasadzie na 30 osób jest 8 fajnych :< Są kochani,dzięki nim tylko jakoś znoszę tę szkołę XD (chodzę do klasy DSD czyli z rozszerzonym niemieckim,więc masakra -.-)

    Mimo,że od podstawówki minęło już trochę czasu to dalej tęsknię za tamtą klasą :C Codziennie były jakieś przypały i rozrywka,śmiechowo było,a teraz ? Sami sztywniacy >.<

    Na razie jeszcze nie mamy ustalonego planu,wiem tylko,że w poniedziałek mamy na 8 i osiem lekcji :///
    Ale napisz też co u ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dno , ale napiszę jedną notkę o moich wakacjach i rozpoczęciu roku więc wszystkiego się dowiesz ;) Nie przejmuj się szkołą ja się uczę niemieckiego od 4 lat i nie pasuje mi ten język ale trudno , ważne że jest te 8 osób , które cię rozumieją :)

      Usuń