wtorek, 14 sierpnia 2012

8.Pomyłka

                                                           Rozdział VIII


Blondynka stała przed otwierającymi się drzwiami , przez myśl przebiegały jej różne pytania typu : "Co on sb o mnie pomyśli" itp.Gdy drzwi się otworzyły zobaczyła Matsumi  , poczuła się tak jakby kamień spadł jej z serca.
-O hej , coś nie tak ?-spytała zdziwiona niebieskooka.
-Em , nie ja tylko szukam Shikamaru.
-Aha to jak widzisz tutaj go nie ma.-dziewczyna nadal była zaskoczona z każdą chwilom coraz bardziej a spowodował to także strój i wyraz twarzy koleżanki.
-Tak , tak widzę .A jak się czujesz?-widać było że starała się wybrnąć z tej dziwnej sytuacji.
-Dobrze , dziękuje ze pytasz.
-Nie ma sprawy , to ja już może sobie pójdę.
-Tak , to dobranoc.
-Dobranoc i przepraszam.
-Nic nie szkodzi.
Temari poszła do swojego pokoju i zaczęła się ubierać , nadal była zdezorientowana .Mimo tej całej sprawy wolała jeszcze raz iść oddać Shikamaru kamizelkę .Zanim zapukała upewniła się czy ma na sobie ubranie i czy jest to pokój osoby której szuka. Nie myliła się teraz w żadnej ze swoich odpowiedzi .Drzwi otworzył rozespany brunet.
-Temari..po co mnie budzisz ?-spytał dość spokojnie ale leniwie jak to rozespany człowiek.
-Em ja , przyszłam ci oddać kamizelkę.
-Aha to dobra .
-...Ops , przepraszam chyba zostawiłam ją w pokoju.-dziewczyna miała wrażenie że się załamie , "Pewnie pomyśli ze jestem zapominalska i wścibska , ale on nie jest lepszy!".
-A.... to nic każdemu się zdarzy , a tak na ogół  ..Nie mogłaś oddać mi jej jutro?
-Pomyślałam że możesz być zajęty.
-No tak , to idź do siebie a ja jutro rano przyjdę po kamizelkę.
-Dobrze to dobranoc.-posiadaczka wachlarza uśmiechnęła się nieświadomie.
-Taa..do..dobranoc.- chłopak zamknął drzwi i poczuł lekki ale widoczny gołym okiem rumieniec na swojej twarzy.Sam nie wiedział czemu się zaczerwienił.

Przyszedł ranek ciepły i wietrzny jak to zwykle w Sunie . Zielonooka blondynka wstawała z łóżka żwawym krokiem . Właśnie miała iść do łazienki ale usłyszała pukanie . Otworzyła a przed nią stał Shika dość promienny i z uśmiechem na twarzy.
-Przyszedłem po kamizelkę .-jęknął.
-A tak , tak wejdź zaraz jej poszukam.
-Dzień dobry.-powiedział.
-Co?
-Mówię ci dzień dobry .
-Aa tak dzień dobry .Ehh przepraszam nie mogę jej znaleźć.
-To nic takiego .
-Ale to twoja kamizelka.
-To nic mam dużo w domu , tylko ta była moja ulubiona no cóż .
-Shikamaru ...ja ..przepraszam .
Ciemnooki spojrzał na nią delikatnie.   -To na prawdę nie jest aż tak ważne .
-Cóż...
-Nie martw się tym .-dał jej do zrozumienia że nie jest zły .-No to ja już idę . na razie.
-Na razie.
Drzwi zamknęły się a Temari została sama z sobą.

-------------------------------------------------------------
Ten wpis dedykuje Kinuś która ostatnio odwiedziła mój blog i dodała drugi komentarz DZIĘKUJĘ:*** i Maruchiina która właśnie rozpoczęła drugom część swojego opowiadania o ShikaTema POWODZENIA ♥ mam nadzieje że wszystko wyjdzie po twojej myśli ;)))

******
Pozdrawiam wszystkich czytelników i bardzo dziękuje , mój blog ma już ponad 200 wyświetleń co mnie bardzo cieszy ♥♥♥ i dwa komentarze co i tak jest dobre DZIĘKUJĘ WAM:*****
Ah no tak jeszcze jedno w tym rozdziale niestety nie ma obrazka bo jestem na wyjeździe ale jak tylko wrócę do domu to go wstawię i powiadomienie was o czasie publikowania nowych notek prawdopodobnie będą 2 czy 3 w tygodniu ale zobaczę.


                                                               POZDRAWIAM♥

3 komentarze:

  1. Dziękuje za dedykacje :**
    Hmm mam nadzieje ze sie znajdzie ta kamizelka xd.
    U mnie niedługo nowa notka na
    http://shikatemaforever.blog.onet.pl/
    No to czekam na na 9 rozdzialik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Np. 'chwilom' ~ zważaj na takie błędy . Ludzie często mylą pisownie i odmianę tych wyrazów pisząc zamiast 'lekcjom' to 'lekcją', albo tak jak właśnie w twoim przypadku 'chwilom' zamiast 'chwilą'. Odmiana musi wynikać z kontekstu zdania :3
    Oby tak dalej, bo widzę, że w późniejszych rozdziałach nie ma już aż tak rażących błędów :)
    Pozdrowionka,
    Haruni

    www.time-for-imagination.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń