czwartek, 23 sierpnia 2012

INFO:

Mam dla was małą ale przydatną informację. Otóż od nowego roku szkolnego notki będą pojawiać się 2 razy w tygodniu pewnie w piątki i soboty. Ta decyzja nie jest jeszcze kompletna więc zawsze mogę coś zmienić , jak narazie postaram się pisać co dwa dni albo nawet i codziennie żeby przybliżyć wam bardziej moją historie o ShikaTema ♥

Jeśli macie jakieś zastrzeżenia do bloga typu : notki są za krótkie , opowiadanie się wlecze , pisownia jest niepoprawna itp. proszę śmiało pisać pod tym postem.

I jeszcze jedno powiadomienie dla Maruchiina : Kiedy kolejny rozdział twojego opowiadania ? Bardzo proszę o kontakt *.*
   
                                  POZDRAWIAM : Maruchiina , Kinuś , Olcie , Kaori i wszystkich ♥ ♥ ♥ ♥ 

3 komentarze:

  1. Dziękuję!
    Notki są zdecydowanie za krótkie! Chcesz aby ta niepewność mnie załamała?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się już wyraziłam i cieszę się, że jesteś normalna, czyli nie obrażasz się za kilka słów :)
    Mnie też śmiało można krytykować, już sama siebie zrypałam w myślach, bo wyłapałam gdzieś w 2 rozdziale jakiś głupi ortograf, a idę na humana xD
    No nic. Nie mam już w zasadzie żadnych zastrzeżeń, bo skoro idzie Ci coraz lepiej, to nie ma tu co gadać. Jedynie spacje... Nie raz ich brakuje, ale to pół biedy. Brzydko prezentują się przed znakami int. (głównie chodzi mi o przecinki).
    Pozdrawiam i zapraszam za kilka dni na Kaori High School na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo też cie pozdrawiam :***
    Nio musisz pisac dluzsze notki bo faaajnie piszesz no to tyle moich uwag bo się nie znam i u mnie tez wal smialo z krytyka :DDDD

    Kiniuś

    OdpowiedzUsuń