środa, 17 lipca 2013

Pierwsze urodzinki bloga ^-^ - straszny zaciesz


Na wstępie : 
muzyka  ;*

A więc sprawa wygląda tak :
-> To moje i wsze pierwsze urodziny na tym blogu :) Nie obraźcie się ale zacznę od serdecznych i pełnych entuzjazmu podziękowań dla was ;*  

Strasznie chciałabym wam podziękować za wytrwałość ze mną , moimi spóźnionymi o tygodnie notkami , ortograficzną niepoprawnością i wieloma błędami. Ale mimo wszystko byliście ze mną , już od pierwszego rozdziału (krótkiego i prawie nic niewnoszącego do historii) opublikowanego 17 lipca 2012 roku :* Towarzyszyliście mi mimo błędów i pomagaliście jak tylko mogliście , to dzięki Wam - osobą , które delikatnie dawały mi do zrozumienia co mogłabym poprawić , zaszłam tak daleko i mój styl się poprawił [tak sądzę :)]. DZIĘKUJĘ wszystkim komentującym to wy w szczególności zachęcaliście moja wenę do pisania i  ciągnięcia tej opowieści. Nigdy nie zapomnę pierwszych dwóch komentarzy dostałam je mianowicie od +Ola Misztela i Maruchiina :* Maruchiina aktualnie nie prowadzi już bloga o ShikaTema (link) z jakich powodów ,dokładnie nie wiem , ale w poście na jej blogu napisała {"W życiu każdego z nas przychodzi moment, kiedy nie dzieje się najlepiej.Dla mnie taki moment nadszedł teraz."...}.Nie wiem czy to przeczytasz ,ale mimo wszystko chcę żebyście wszyscy wiedzieli iż to właśnie jej zawdzięczam mojego bloga ,pierwszego tak jak i tego. Naprawdę bez niej nie dałabym rady , wogule bym nie zaczęła pisać , była i nadal jest moim wzorem pisarskim , czerpałam niezmierną przyjemność i natchnienie z jej opowiadania. Z CAŁEGO SERCA WYRAŻAM MOJĄ WDZIĘCZNOŚĆ! Wniosłaś wiele w mojego bloga! DZIĘKUJĘ CI ♥ 
Co do Ola Misztela - byłaś dla mnie tak strasznie miła i nadal jesteś , chyba zostałaś moją dobrą wróżką bo wiem że zawsze mogę liczyć na ciebie , nawet psychicznie , zdaję sobie sprawę że bez ciebie również nic bym nie osiągnęła.Komentarze od ciebie utknęły w moim sercu bardzo głęboko były dla niego niczym miód.  WIELKIE PODZIĘKOWANIA Prosto z serca ♥ 
Moi kochani są przecież jeszcze wyświetlenia , och powaliło mnie kiedy zdobyłam pierwszy tysiąc:) To było coś , kto by przypuszczał że po roku bezie ich aż 23902 ? Ja na pewno nie :) Nie wspomnę już o mej niezrównanej radości kiedy ujrzałam przybywających co jakiś czas obserwatorów ^-^ Kocham was , wasze słowa i uczucia przekazywane w każdym komentarzu , na ten dzień mam do was jedna prośbę :
ZOSTAŃCIE ZE MNĄ PROSZĘ KOLEJNY ROK BO TO JESZCZE NIE KONIEC OPOWIADANIA ! ♥ 

















-> na koniec pozwolę sobie wstawić kilka zdjęć :) 
Wiem że byłam leniwa :/

Ale w końcu po jakimś czasie odwalałam swoją robotę z pełną przyjemnością :)
                                                                               
Czasami byłam nieugięta i wprowadzałam do rozdziału nutkę tajemniczości.
                                                                                  
Ale i tak później większość ukrytej prawdy wychodziło najawa ;)
                                                                              
Cóż  pozostaję mi tylko obiecać poprawę , ale znacie mnie za dobrze i wiecie że nie wyrabiam się w niczym i nigdzie.Dziękuję i proszę żebyście byli ze mną dalej , może nie dal mojego samopoczucia tylko dla Shikamaru i Temari bo to ich historia i na pewno by chcieli żebyście przeczytali jej kolejny rozdział :* 
Z okazji urodzin bloga życzę wam zdrowia i cierpliwości do mnie :)

Kocham Was :* 



14 komentarzy:

  1. Kochana ja z tobą zostanę ile tylko będziesz chciała! A u mnie to ty mnie natchnęłaś do pisania bloga za co jestem ci serdecznie wdzięczna. Wielkie Arigato. Czekam na next'a i abyś wytrfała do następnego roku z nami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna osoba, przez którą mam kompleksy, WPADŁAM w depresję i idę się pociachać łyżeczką…

    Gratuluję i mam nadzieję, że "wytrzymam" z tobą jeszcze rok ;) Gratuluję (i zazdroszczę) ci ilości wyświetleń.

    Żebyś weny nie straciła <3

    PS: Zapraszam cię na mojego nowego bloga: konoha-clans.blogspot.com ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!! ^^
    Ja z tobą wytrwam na pewno. Bo ja straszliwie lubię (czyt. kocham) tego bloga. =3
    Dlatego też życzę ci by wena nigdy cię nie opuszczała, byś miała mnóstwo pomysłów, którymi nas zaskoczysz i żebyś zawsze miała motywację do pisania. :*
    To tyle ode mnie i mam nadzieję, że ty także z nami wytrwasz. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej to my ci powinniśmy podziękować za tak wspaniały blog ;) Więc wszystkiego najlepszego z okazji 1 urodzin ;*** Swoją drogą Maruchiina to moja koleżanka z klasy xd szczerze nie wiem czy wznowi bloga wiem natomiast że mimo problemów nadal jest wierna anime ;) z pewnością Twoje słowa wiele dla niej znaczą ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. sto lat!
    Czytam tego bloga dopiero od niedawna, ale zdążyłam go przeczytać całego już dwa razy :) Dużo weny życzę i przy okazji zapraszam na bloga którego piszę razem z Ibu-kun:
    http://naruto-zapomnianehistorie-us-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć! Życzę miłego pisania! Naprawdę lubię twoje opowiadanie. Czytam od dawna ale to mój pierwszy kom u ciebie :*
    Najbardziej zastanawia mnie co dalej będzie z nimi skoro Gaara i Tsunade są temu przeciwni. Sto lat!!!
    Zapraszam do mnie: http://cien-wachlarza-shikatema.blogspot.com/
    dopiero zaczynam ale pierwszy post w piątek.
    Będę czytała tego bloga nadal bo jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zapomniałaś o kimś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm wszyscy są dla mnie bardzo ważni , ale nie myślę żebym o kimś zapomniała ;3 Możesz mnie oświecić anonimku ^^

      Usuń
    2. No wiesz co? :'( A kto stworzył tego bloga ^^... Chodzi mi o storzenie go, nie jako pisanie notek tylko stworzenie go, abyś mogła pisać notki

      Usuń
    3. Przepraszam ;3 Ale i tak już ci dziękowałam w wielu notkach więc nadal o tb pamiętam :* Bez cb bym go nie załorzyła bo nie wiedziałabym jak xd Nie jestem w tym dobra wię jeszcze raz dziękuję :****

      Usuń
    4. Ale jednak zapomniałaś. Bo gdybyś pamiętała to byś umieściła to w powyższej notce :(

      Usuń
    5. Kurcze no przepraszam xD Myślałam że napisałam ;c Zrobie ci na przeprosiny obrazek dotyczący powyższego tematu - taką laurkę od serca :*

      Usuń