sobota, 31 sierpnia 2013

Szkoła.

Szkoła już się zaczyna T^T Z tym wydarzeniem w moim sercu narasta smutek że trzeba żegnać się z wakacjami ;c Chciałam was pocieszyć , ale chyba nie ma jak ;C Tony zadań , które trzeba będzie spisać w ostatniej chwili przed dzwonkiem , kartkówki w tym ściąganie od ziomka , nauczyciele , których nie lubimy i wice-wersa itp. , ale nie przejmujcie się tylko odliczajcie czas do weekendów , ferii i w końcu upragnionych wakacji ♥ Jakoś to minię , mówię wam ;)
Pozdrawiam miśki :*
P.s.-ruszyłam już z pisaniem nowej notki ;D powinnam się wyrobić w tygodniu :*

22 komentarze:

  1. już mnie pocieszyłaś bo wiem , że nocia będzie w tym tygodniu :D A może być tam GaaMats?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam o tym , ale pewnie gdzieś ich wcisne przypadkowo xD Nie wiem ;)

      Usuń
    2. A ja z myślą informuję, że http://one-shoty-z-naruto.blogspot.com/2013/11/one-shot-z-gaara.html zostało zrealizowane twoje zamówienie kochana :D

      Usuń
    3. Oh dziękuje już idę go czytać :***

      Usuń
    4. Jestem bardzo wdzięczna że napisałaś to za moją prośbą ^^ :*

      Usuń
  2. Jaki ty masz dar pocieszenia, serio… =,=
    Ale przynajmniej nowa notka niedługo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na notkę... Ale rozumiem, szkoła. Sama musiałam zrezygnować z kilku blogów i został mi tylko blog zakończony (shikari-forever), szabloniarnia (ministerstwo-szablonow) oraz aktualny blog, na którym piszę (konoha-clans (przy okazji zapraszam )).

      Pozdrawiam i mam nadzieję, że uda ci się to ogarnąć :*

      Usuń
  3. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że niedługo będzie notka.
    Tak, szkoła to męki, ale najgorsze jest tylko pierwsze dziesięć miesięcy^^
    Chakry!
    Aki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie notka! /kc ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tą szkołą to wiem, że pocieszyć się nie da T^T
    Mi też jest niezmiernie przykro, a raczej było, bo będzie nowa notka! ^.^
    Ale będzie dobrze, odejmiemy sobie od tych 12 miesięcy weekendy, ferie, wakacje, ważne klasówki, to wyjdzie nam tylko ok 160 dni szkoły! :D
    Czekam na ukochaną noteczkę, bo już histerii w oczekiwaniu dostaje =.=
    Pozdrawiam i dziękuję za dobrą nowinkę o notce ;**
    ~Epika WL~

    OdpowiedzUsuń
  6. No co ty dziewczyno tworzysz ?! miała być notka a tu co nie ma! ;c smuteczek...............

    OdpowiedzUsuń
  7. naruto-silajego-milosci.blog.onet.pl
    Zajrzysz?
    Mam nadzieję, że tak, a przy okazji proszę o choćby krótki komentarz na temat tego co sądzisz o moim blogu.
    Podzrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zawiodłam was wiem przepraszam , szkoła , załamania , miałam nawet depresje , ale to nie jest wystarczające wytłumaczenie. Postaram się wklepać kilka zdań dzisiaj , przepraszam że muszę przyzwyczajać was do rozczarowań ;c

      Usuń
    2. Depresja raczej nie objawia się szybko, tylko potrzeba trochę czasu, ani nie da się z niej wyjść tak szybko, ale oki. czekam !

      Usuń
  9. Ja mialam taka niby depresje w sensie ze.nie czulam sie sb. Ale naprawde was przepraszam :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka!
    Zapraszam cię do mnie na blogi:
    http://nowe-akatsuki-zemsta-temari.blogspot.com/ -Blog o tym jak Temari reaktywuje Akatsuki
    oraz http://cien-wachlarza-shikatema.blogspot.com/
    Przy okazji informuję, że zostałaś nominowana do Liebster blog award, mam nadzieję że nie jesteś zła, szczegóły tutaj:
    http://cien-wachlarza-shikatema.blogspot.com/p/liebster-blog-award.html
    Dużo chakry do pisania, i mam szczerą nadzieję że niedługo wstawisz kolejny rozdział.
    Aki

    OdpowiedzUsuń
  11. KIEDY NOTKA ? :///////////////////////////

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy notka??? ;)

    OdpowiedzUsuń